De går ju såå bra för mig! :D

Jag gjorde ett ganska misslyckat försök att göra om min blogg.
De gick totalt åt helvete, och nu ser den ut som innan?
Jaja, man kan ju inte ligga på topp hela tiden.
Förövrigt är de en sorglig med ändå en sjukt kul fredag idag.
Hur går de ihop?
Jo, såhär är de..
Idag var det min (och alla andra nior) sista dag på Buaskolan.
Jag tror aldrig jag har varit så glad i hela mitt liv, att tänka tanken att slippa den jävla skolan!
Men när man väl stod där och städade ur skåpet, hade den årliga brännbollen mot lärarna och alla skrattade och hade jätte kul tillsammans blev jag nästan gråtfärdig.. ;$
Helt seriöst, min älskade lilla (eller nej, vi är ganska många..) klass, vi har gått tillsammans i 10 år. Vi har växt upp tillsammans, vi har gjort sjukt mycket tillsammans i alla dessa 10 år, och nu är de över.
Samma känsla fick jag igår, när vi spelade fotboll mot Väröbacka (och ja, Väröbacka förlorade i år. Igen.). Helt seriöst, vi har haft så jäkla kul tillsammans! Vad händer nu? Alla splittras och ah, tappar kontakten helt enkelt.
Inte okej!
Men nu ska vi inte deppa ihop totalt, för den kommande sommaren kommer bli epic.
Jobba i 5 veckor med de galnaste människor man kan tänka sig, softa i 5 underbara veckor,
festa, bada, sola, lira golf.. Och sen börjar man ju i ettan och blir minst igen,
precis som för 10 år sen :)
Det ska verkligen bli kul att börja om, men jag vill bara att ni ska veta:
Ingen klass kan ersätta den klassen jag växte upp med.
Jag kommer sakna sönder efter varenda en utav er,
hade jag haft chansen hade jag gått om nian tillsammans med er.
De är först nu jag inser vilken toppenklass vi är!
Ni är bäst, älskar er hela högen era jävla torrbollar! <3



Kommentarer
Postat av: Fredrik Carlsson

Fint skrivet du! (y)

2010-06-12 @ 15:29:59
Postat av: Fridaah ! ;*

Tack så mycket, Fredrik :)

2010-06-12 @ 18:25:24
URL: http://friidaajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0