Rompaaaahhh !

Jag har blivit tokkär i Sean Banan - Skaka Rumpa.
Jag vet, jag är sjukt seg, men vafan.. Grym ju! :D
Och de är lördag, hade bara tänkt att slänga in ett litet snabb-inlägg,
ska nog iväg till Timmy Påhlsson den lille puddingen idag igen, samma folk som igår? :)
Igår kollade vi i alla fall på:
The Human Centipied - SJUKT äcklig! :D
Meet The Spartans - Ful som fan.
The Grudge 3 - Eller ah.. 5 min, sen stack vi "ut". Haha! :)

Har hunnit att vara på 30-års kalas, köpt busskort och ätit pizza.
Nä, nu ska jag ge mig av! :D
Puss på er! <3
Dagens Citat:
"Vad sa den ena reflexvästen till den andra? - Hej ketchup!"
Made by: Mamma.

Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, tror jag.
Fyfan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0