Alltså vafan?

Vart fan i helvetes jävla rövhål är den här fucking jävla kuk bloggvärlden påväg?
Lika ute som de är med PJ-stilen, lika ute är de med att köra en Kissie,
dvs där man bara bitchar för att få attention.
Men god dammit, jag hade fel.
Därför ska jag bara läsa typ Jockiboi's blogg.

I alla fall,
nu ska jag sluta vara grinig, för idag har jag gjort något stort.
Jag tog tag i körkortsteorin,
och jag hade alla, ALLA, rätt på Fas A provet.
Sweet jesus, äntligen!
Tyvärr har jag ju 3 prov kvar, men lite stolt är jag allt.


Eftersom jag är lite kär i en snubbe från Jackass blir de Jackass-maraton resten av kvällen/natten.
Howdy.


Kommentarer
Postat av: hilma

om vi hade tänkt med brösten hade nog kissie haft sveriges högsta IQ :)

2011-12-29 @ 17:00:22
URL: http://hilmanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0