God dammit.

Jag tänker börja med att be om ursäkt för om jag skriver "god dammit" hela tiden,
men jag har precis lärt mig stava till de och jag älskar de uttrycket. God dammit.

I alla fall, jag fick ett mejl ifrån Modehus idag om att dom hade mellandagsrea med 10 % på allt.
Inte för att 10 % är så jävla mycket, men snål som jag är gick jag i alla fall in där och kollade.
Jag förstår inte varför, för jag blir alltid sur när jag är där och kikar.
Varför blir då jag, den mest muntra personen i hela världen sur?
Jo, för att...

Alla tjejer (i alla fall majoriteten) utav dom som är "modeller" för den hemsidan ser ut som knulldockor.
Ni hade varit så galet mycket snyggare utan 1 ton smink,
en galet osexig pose och alla dom där visa-magen tröjorna.


Nu när jag tänker efter ser brännan ganska onaturlig ut också.
Fast iofs har jag en liten fobi för solbrännor, så de är nog därför.
God dammit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0