Hell yeah!

Jag är så sjukt trött så de är inte sant.
Jag har haft hela 2 lektioner idag, jobbigt.

Haha, nej, men skämt å sido..
Hade dansuppvisning i Veddige idag, så jag har möglat där sen klockan 5.
Soft.
Men förövrigt gick dansen bra, trots att jag hade KJOL på mig.
(Och hippiekläder.)

Och imorgon är de riskettan tidigt som fan,
så jag tror de är bäst att jag kilar in i duschen och sen slänger mig i sängen.
Godnatt folks.


Bjuder på nytt och fräscht ifrån Deathstars.
Kan vara en utav de bästa låtarna OCH musikvideorna från detta året!
Nu kommer jag vara rasse när jag säger detta,
but i don't give a fuck..
Jag är STOLT över att va svensk när jag hör dom.
Sådeså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0