Oh, fuck!

fyfan vilket tråkigt liv jag har.
mår inte bra så jag sitter och sniffar alvedon.


För er som inte testat att sniffa alvedon går de till såhär:
1. Ta ett paket Alvedon, Ipren, Ibumetin eller vafan som helst.
2. Tryckt ut 2-4 st.
3. Krossa dom med hjälp av en hammare/slägga eller liknande.
4. När du mosat tabletterna till pulverform skapar du några linor utav pulvret, med hjälp av ett kreditkort.
5. Rulla en sedel, böj dig fram, snorta i dig linorna, luta huvudet tillbaka och känn den hemska eftersmaken av tablett..
6. Efter detta är du som kung igen!
(Detta kan man även göra som ett partytrick, då de ser ut som att du sniffar kokain.
Ska du göra de, tänk på att mosa tabletterna INNAN festen och lägg de i en trendig plastpåse som du lätt kan hala fram ifrån byxfickan. Ett billigare sätt att leva som en rockstjärna, helt enkelt.)

Sådärja, alvedon och Redbull sen är du på benen igen.
Känner mig dock inte manad för nån zumba idag inte,
så idag blir de lite pepparkaksbak, trots att jag inte ens får äta skiten.
Är de jul så är de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0