Sunday - Shitday.

en dag som denna så har jag inte gjort ett skit.
eller jo, jag var i veddige en snabbis med mamma.
och sen har jag bara legat på soffan och degat,
har fan inte haft ork till någonting alls.

så eh, ja.. jag har typ lyssnat på musik hela jävla dagen,
bland annat mina nya favoriter, Black Veil Brides (dom jag länkade igår),
och Crashdiet, som spelas på bandit huuuur mycket som helst,
men de va först igår jag verkligen insåg vilket amazing band de faktiskt är.


Fantastisk video, fantastiskt band!
Här får man även se en snutt av självaste Johan Palm som jag vart sönder kär i 2008.
Okej, jag är väl lite kär fortfarande, men sångaren i detta band (Simon Cruz) är snäppet vassare.

Är förövrigt jävligt pissed of på Hallandstrafiken.
Helt plötsligt går min buss flera minuter tidigare på morgonen,
bara för att dom där äckliga Kungsbackaborna ska få åka med eller nåt?
Fuck this!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0