"Tjenis micropenis"

De är väl ingen som missat de där snöret vid namn "Nattis" aka AsbergerNattis?
Jävla pucko dedär.
Jag vill inte vara lika dum i huvudet som henne och berätta exakt vad jag tycker och tänker om henne,
men den bruden är en utav alla människor jag verkligen hatar.

I alla fall!
Många tror säkert att jag inte överlevde julhelgen medtanke på hur dåligt jag uppdaterat er om mitt liv,
men johorå.
Här är jag, och mig blir ni inte av med så lätt.

Nej, men skämt å sido..
Jag har inget att blogga om i dessa tider.
Idag var typ första gången jag verkligen gjorde någonting,
och då satt jag inne och mögla på körskolan, och jag blev inte ett skit mycket klokare utav de.

Eller ah, igår var jag på kalkonmiddag också.
Det var gott.
Första gången jag åt skiten,
och jag blev positivt överraskad.

Annars har mitt lov bestått (stavas de så?)
utav julmust, Jackass, sömn, lite mer Jackass, nudlar, sömn, och lite dregel på ****** ****.
Anledningen till att jag är fjortis och skriver "*" hela tiden är för att jag vill inte avslöja fredagens heting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0