Gulligullan ko-ko som en gök...

Morsan sitter och kollar på allsång på skansen,
varav därför den sjukt fina rubriken.
kände att jag riktigt lyckades med den. :)

nä, idag har vi skurit kanter på jobbet (som vanligt.. -.-'),
och jag tror tamejfan jag har krattat upp en hel jävla fotbollsplan sammanlagt.
jaja, bara att bita ihop och ta de som en man.
(Just de! Hittade en hund idag på jobbet oxå. En uuuur gullig boxer som typ älska mig.
Vi kom på ett mycket fyndigt namn på den söta lilla saken, men jag vågar dock inte skriva de här...
Så nu har vi iaf lämnat *****t hos polisen, hoppas han hittar sin ägare!) ♥


efter jobbet for jag till frisören för att rätta till min hemska friss,
och se på fan! till och med mitt hår kan kännas mjukt och lent,
trots att jag inte känt den känslan på flera år. bra blev de iaf!

kom just in ifrån en promenix med Olivia, 3 varv på slingan blev de idag.
duktiga sejjjooor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0