Just idag är jag stark! (känns de som iaf?)

Jaha, då vare ännu en ny vecka.
Vart fan tar alla dagar vägen? De va ju nyss julafton. Typ.

Men iaf, dagens schema va jäkligt ointressant,
men har inte skrivit på ett tag, så tänkte slänga in nåt litet fult.

Så idag har jag jobbat 7-16.00 som vanligt med min lille Frida.
Partybuss, krattning, massa tjöt, garv, nyfikenhet, fingrar och sparrisar.
De sista är de dessvärre endast jag och F1 som vet vad det handlar om,
men de är kul att göra er nyfikna. Hihihi (6)

Efter jobbet for jag och pappa min in till Elgiganten för att lämna in min mobil på lagning.
Tror att den är vattenskadad efter all spilld öl på mig sen företag och makrill..
Känns kul, eftersom de inte går på garantin.
Men men, har jag tur så är de inte så illa, haha :)

Sak Noel – Loca People (What the F**k!") - Radio Edit 
- sommarens låt, kände mig tvungen att länka, haha!


har ett tufft liv just nu, för de är snygga killar överallt.
bäst jag lägger in en bild på Manson,
för att påminna mig om att jag faktiskt är gift! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0