Snygg. Snygg. Snygg som fan.. Jävlar!

Sista arbetsdagen för denna veckan avklarad,
gött äre! Eller ah, inte så gött att va ledig pga en begravning,
men gött att slippa klippa gräs.
Okej, jag ska inte klaga, men jag är ju allergisk mot nyklippt gräs,
så de svider liiiite i ögonen efter gräsklippning i typ 5 timmar.

Vart på Norvalla Marknad idag under lunchen med Frida och Viktoria.
Hittade tamejfan inte ett enda jävla skit, förutom sockar med hjärtan på till Isac,
en gaaaaaaaaaaaaalet fräsch kille (Frida vet vem! :D), samt varsin godis rem med melon & jordgubbssmak.
Jag och Frida va helt inne på att vi skulle hitta minst 1 ny navelpiercing var. Ha!
My ass att jag tänker gå omkring med en jävla playboykanin i naveln?
Näe tack, då har jag hellre en trasig.
Fan, hade vi inte varit ute efter någon hade man hittat massa?
Fuck my life...


Jag tycker att min Fridis är den finaste som finns :) ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet ;). Godiset var gott men ack så besviken jag är på alla fula playboy percingar :@. MEN va gullig du är, du gjorde helt klart min dag hjärtat mitt! Men en sak bara, om du nu tycker jag är den finaste som finns varför la du ut den fulaste bilden som finns ;O? Puss på dig min finaste och goaste flicka <3

2011-07-28 @ 17:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0