Äckligt är bäst, sådeså.

Alla säger ju att fela är mänskligt.
Då säger jag såhär: Att vara äcklig är naturligt.
Jag älskar att vara äcklig. Äcklig och grisig, pervers och ofräsch.
Gud vad jag älskar känslan av att ligga sjuk på soffan en vecka, och inse att man inte duschat på en vecka.
JAG ÄLSKAR ATT VARA HELT JÄVLA SUPER OFRÄSCH OCH SUPER NATURLIG! :D

Allvarlig, ingen är perfekt, även fast alla tror att dom är de.
Jag vet att jag inte är de, och jag tror inte heller att jag är de, så jag kan lika gärna gå ut med detta oxå..
Jag har en fetish att jag vill tvätta mitt hår så sällan som möjligt,
för att se hur lång tid de tar att få dreads.
Just nu är de 6 dagar sen jag tvättade håret, man kan pressa ut ett smörpaket ur de och de kliar.
Hade jag gett de en vecka till hade de nog gått, men jag ska till frisören i morgon..
 
Jag har också en härlig vana att pilla var ifrån mina örhängen när dom inte tvättats på länge,
jag älskar att pilla sockludd mellan tårna och de bästa som finns är att klösa sårskorpor.

Helt seriöst, fuck alla duschreklamer, fuck alla lukta-gott-grejer, fuck allt som har med skönhet att göra..
Just nu är jag as äcklig, luktar nån form av mögelkultur och mitt hår kan stå åt alla håll och kanter,
men herrejävlar vad snygg jag är. Gud, de va längesen jag kände mig såhär snygg. :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie L

jag åt samtidigt som jag läste detta inlägg... ångar det. O.o



kram

2011-09-22 @ 17:45:17
URL: http://lyckrells.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0