Ah, men du Frida.. Varför?

Näe, varför. Varför? Varför?
Varför steg du upp klockan 7 i morse, för att åka till en fullt meningslös dag i skolan,
när du hade kunnat ligga och jäsa på soffan non stop?
Kom till skolan, hade lektion i 1 timma, sen 2 timmars hål som rann bort tack vare Bånka Bäver.
Efter de, ytterligare 1 timmas lektion, och sen så vart de sååå lockande att åka hem,
men stannade. Varför gjorde jag de? 40 min utav en 70 minuters lektion gick åt för att läraren drack kaffe och kopierade papper. Nice.

Så för att göra något vettigt över huvudtaget en dag som denna,
så for jag och farsgubben min ut och övningskörde.
De gick åt helvete, alla Ringhalsare är dumma i huvudet och de blev helt plötsligt jätte dimmigt,
så jag kan ju skyllda på de. Fyfan vad jag suger.

Men men, nu ska jag inte deppa ihop..
Fikamys med älsklings Frida i morgon för att fira ledigheten,
sen bär det av till Göteborg för att kolla när Frölunda möter New York Rangers! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0