Fan vad jag stör mig..

.. på den där jävla mass-spridningen på facebook så fort något händer?
När Solsidan visades skulle ALLA citera ifrån varenda jävla avsnitt, alla skrev om de på Facebook.
När Melodifestivalen var igång skulle alla skriva vilka som va bra och vilka som va kassa.
När de är fotboll behöver man inte ens kolla på fotbollen, man kan kolla facebook istället.
När Kungarna av Tylösand visades skrev alla Skägg, bara för att Nemo sa det.
När Idol drog igång skrev alla de.
Och nu när Elektropop-ryssen kom vidare har han genast fått typ 1000000 gilla-sidor.
Är inte de liiite skrämmande, att i stort sett allas liv, oavsett om du är 5 eller 50, styrs av denna jävla sidan?

Nåväl, jag är nog mer bitter idag än vanligt,
för jag är fan inte frisk än, datorn är helt wrongfucked och allt bara går åt skogen.

Fick min MisFits tröja idag, de enda jag kan trösta mig med iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0