Here comes that sick bitch..

8 dagar utan nån riktig middag, 5 dagar med feber och jag känner mig lite halv risig..
Okej, jag ska vara ärlig. Fyfan vad dåligt jag mår.
Jag kan knappt gå längre utan att de känns som jag ska svimma.
Och vart fan kommer denna jävla febern ifrån?
Helvetes jävlar.

Nu under denna tiden jag legat för döden har jag också kommit på en till lista!
En helt unik lista om hur du vet att just DU har åldersnoja! Check this out..

* Du börjar färga håret, pierca eller tatuera dig, bara för att "jag måste innan jag fyller..."
* Du kallar dig själv för ett supertöntigt smeknamn.
(Jag har ett jävligt bra alternativ,
men sätter verkligen mig själv i klistret om jag får reda på att denne smeknamns-maker läser detta..)
*
Du går ut på krogen och beter dig som fan.
* Du höjer ljudet i bilen när du ser att folk kollar på BILEN, INTE på dig för DU är för gammal.
* Du köper kläder som är för den generationen under dig.
* När du är på fest "tål du allt", men sen ligger du bakis i flera dagar.
* Du vill ligga med allt som rör sig.
* Du skriver endast de ungdomliga sakerna på facebook, t.ex att du och en kompis spelar Xbox.
* Du beter dig som Jockiboi.
 (Iofs en jävligt skön kille, men att vara wannabe honom är not good.)
* Nämnde jag de där med smeknamnen? Fan va löjligt de är! HAHAHA!

Regler jag bryter mot: Inga! :D
Färga håret och pierca mig har jag gjort alldeles för länge,
och ligga med allt vill jag inte de heller, så.. Mohaha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0