I need a drink, I need it now!

Ja, gårdagen var ju sådär, och jag förstår inte själv varför jag ens gick nånstans..
Men i alla fall, jag fick dricka Kapten Morgan med sugrör och se as torr ut, eftersom jag inte kan le..
Förlåt om jag verka vara bitter, men jag har bara varit hos the dentist ;)
Tack ändå till Broms för grogg-kvällen, det var pretty mysigt!

Och nu så sitter jag återigen här med datorn i knät,
lyssnar på lite rock och tycker synd om mig själv.
4 dagen utan mat, och snart ligger jag nog på kyrkogården.
Haha, okej, jag har druckit typ 4 liter cola, så överlever kanske några dagar till. :)

Förövrigt funderar jag på att färga håret. Typ mörkt.
Nej men seriöst! Jag saknar mitt mörka hår, men är rädd för att jag ska ångra mig,
så snälla.. Ge mig GODA råd, annars jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0