I'm alive, tro de eller ej!

Trots att denna veckan varit hemsk så är jag någorlunda vid liv.
Jag har opererat truten, datorn behöver nog en operation den med och allt är bara bajs.
Så ja, varav den dåliga uppdateringen så är de för att datorn varit flum.

Om ni bara visste hur jävla jobbigt de är att dra ut tänder förresten.
Eller ah, teknist sätt har jag ju inte gjort de heller,
eftersom dom sprätta upp halva käften på mig och gjorde lite såna goa grejer.
Men jag tänkte ju aldrig på att nu kan jag inte äta?
Så här sitter jag, hungrig och jävlig, med en käft som en hamster.

Idag så började jag 12.40 och slutade 13.30, vilket är en ganska så jävla onödig dag.
Så dels för att de är förbannat synd om mig, och dels för att Lina skulle få kunder,
så shoppade jag lite idag. En blus, ett linne och ett armband.
När jag inte ligger för döden längre, så kommer de bilder på de.
Om jag inte då dött utav svält. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0