Men neeej?!

Visst, jag är sport intresserad, men jag ger blanka fan i de Svenska landslaget (fotboll alltså),
de har jag alltid gjort. Jag tycker dom suger, och dom är ganska så jävla ointressanta.
Igår visade "våra svenska hjältar" oss vad dom går för. Förlora mot Ungern?
Hur jävla rockigt är de? Skit samma, jag bryr mig som sagt inte.
Halmstad BK säger jag bara! \m/

Men ah, vafan gör jag uppe såhär tidigt?
Tycker synd om mig själv för jag hade en mardröm och hemskt ont i halsen?
Ja, de är nog så.
Vaknade helt svettig, utav att jag blivit förföljd utav en bil på massa såna där kringliga vägar man ser på tv.
Jag tror att detta utspelade sig i Holland.
Sen fick jag en vision att jag skulle färga håret brunt, så..
Vem vet vilken hårfärg jag dyker upp med inom kort?
De vet inte ens jag.. :)



Nåt snyggt band som heter Diamond Dawn ?
Aldrig hört talas om, men kolla vilka små puddingar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0