Nu: Fika, körskola & Olivia!

Efter en veckas sjuka, en helg mitt i skogen bland störda skåningar och 13 timmars sömn så beger jag mig snart in till stora staden Varberg för en fika med Olivia, och sen ska vi till körskolan för ytterligare en onödig kurs.

Har absolut inget nödvändigt att säga i detta inlägget,
men vill bara tacka alla finisar för en galet lyckad Nattkamp!
Kommer bli svårt för smålänningarna nästa år att slå detta, haha. :)
(För er som inte vet vad nattkamp är, så är de en slags tävling Svenska kyrkan arrangerar.
Man går en sträcka på ca 1 mil mitt i natten, och under den milen stöter man på 8 olika stationer,
och i år hade Värö församling 2 stationer vi skötte. Så är man i lag och så vinner man fina priser, haha!)

Nåväl, puss och pill nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0