Till er överdrivet positiva människor!

Läs inte detta inlägget om ni hatar såna som hatar allt.
Idag gör jag de, så lägg inte er tid på att läsa hat isåna fall. Varsågod för varningen.

Som sagt, idag är jag galet, äckligt, jävla SUPER KUK I RÖVEN FÖRBANNAD!
1. Varken min SYV eller rektor har ordnat så att jag har ett individuellt val.
Tack, där rök mina 150 p. och mitt slutbetyg!

2. Varför slösa pengar på massa datorer, istället för att ge oss nya böcker och bättre mat?
Alltid är det de tjötet om att ungdomar bara sitter framför datorn.. Good job och GE oss nya då?
Våra böcker vi har (iaf vissa) är för gamla, och systemen fungerar inte så längre, och maten ser ut som något ett katt spytt upp. Allvarligt? Tänk innan ni gör något, för ni torkar er väl inte i röven innan ni skitit eller?

3. Blir förbannad på att folk som inte behöver datorer får dom före dom som behöver.
Vi som går el sitter jävligt mycket vid datorerna, istället får byggmänniskorna före, som inte gör annat än glider omkring i sina jävla reflexbyxor med en hammare i fickan och tror dom schteker. Varför ska ni ha de?
Kolla priser på nya byxor eller?

4. Jag kan fortfarande inte smälta detta med mitt individuella val.

5. Ska jag vara helt ärlig skulle jag kunna slå ihjäl någon just nu.

6. Jag hatar skolan. Jag hatar PS. Jag hatar den sk personalen. Jag hatar Varberg. Jag hatar Bua. Jag hatar Varbergs Kommun. Jag hatar allt just nu. Jag känner så mycket hat så de går fan inte att beskriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0