nä, fyfan.

Inatt hade jag en mardröm.
Den var så galet hemsk så att jag vaknade helt svettig.
Jag drömde att jag var med barn! Jag hade mage, den sparkade och hela kittet!
Jag kommer ihåg att jag grät som fan, för jag ångrade mig att jag behållt ungen.
Jag ångrade mig att jag inte gjorde abort, för nu var hela min ungdom förstörd.
17 år och morsa lixom, är inte de den värsta mardrömmen man kan ha?
För mig är det de ialla fall, så när jag vaknade och insåg att jag inte hade en unge i magen så kunde jag andas ut.
De värsta med denna drömmen är att de är en såndär jävla skit dröm som kommer om och om igen.
De är inte första gången jag är med barn i mina drömmar.
För första gången i hela mitt liv ber jag till någon att denna dröm inte skall slå in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0