Värt?

För att texten i förra inlägget inte skulle bli en sisådär 1 km långt,
så skrev jag detta ointressanta här, i en kortare version.

Idag va jag i skolan, klockan 9.
Kommer dit, och SYV-jäveln hade inte fixat de hon lovat,
så där va jag, arg som ett bi, utan cola, utan cigg, utan en enda lektion först klockan 15.10.
Gissa om jag ville trä fittan över huvudet på henne eller?

Förresten, glömt att lägga ut en bild på min Nirvana-tröja jag hitta for a while ago.
Så ah...


Upptäckte nu att texten blir spegelvänd när man tar med webcam..
Skit samma, de är Nirvana på iaf.

And I forget just why I taste
Oh yeah, I guess it makes me smile
I found it hard, it's hard to find
Oh well, whatever, nevermind

Smells Like Teen Spirit - Nirvana



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0