Whitetrash get down on your knees..

.. time for cake and sodomy!

Shit vad tiden går snabbt. Klockan är redan 20.21.
Alltså är de lixom 12 timmar sen jag klev upp. Stört.

Just nu skiter jag i vilket, för jag sitter och beställer kläder,
vilket jag skulle gjort i typ.. Igår? Men internet fucka sönder,
så medans alla är världens Douglas så får jag tillfredställa mig själv, genom att beställa min jacka.
(För er som inte vet vad en Douglas är, så är de när en person är jävligt dryg.

Klicka för att stänga fönstret
Snyyyyg t-shirt jag just klicka hem?! 99 spänn, dirr from Asia!


Misfits tröja, 298 :-, Shock (Skulle köpt en sånhär för lääängesen. Idag fick jag tummen ur.)

(Eh.. När jag satte hit bilden på jackan så fucka min blogg totally? Skumt asså.
Iaf, de kommer nog en bild på den med, förr eller senare.
Sådärja, färdig shoppat för min del på ett tag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0