Årsresumé. Eller nåt.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, massor!
Jag var i Turkiet, jag tatuerade mig (5 gånger), jag var på festival.. Hujedamig, vilket år!

Har du några nyårslöften?
Ah. Att inte ha några löften. Jag kan ändå aldrig hålla dom..



Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Vänner och vänner.. Emelie och Lasse är ju mer släkt, men dom fick klämt ut en liten Engla.

Vilka länder besökte du?
Turkiet. Och Åland, jag var ju på kryssning!

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat. Och spenderat energi åt arslen. Typ Iceland. Typ Kristoffer.
Screw them, eran förlust!

 

 

Bästa minnet från 2012?
Måste nog vara de ögonblicket när jag fick backstage-pass till Marilyn Manson.. Sick.
Men alla galna grejer ifrån Turkiet, Metaltown och Rockstad; Falun är också helt awesome!


Världens finaste tjejer!

Bästa köpet?
Min VIP-biljett till Marilyn Manson. Helt klart.
Låter säkert jävligt töntigt, men helt seriöst.. De förändrade mitt liv.

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och tatueringar, I guess. Konserter och festivaler också..

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag har varit himla glad det senaste, för jag verkligen upplevt allt det jag drömt om.
Men något som gjort mig extra glad.. Tja.. Jag fick ett välbetalt jobb?

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och, I guess.


Favoritprogram på TV?
South Park. Och LA Ink.

 

Är det något du sakna 2012 som du vill ha år 2013?
Fler backstage-pass! Haha, nä, men jag vette fan.. Kanske träffa någon som är SNÄLL?
Fast nä, såna karlar finns inte. :)

 

Vad ser du mest framemot med år 2012?
Asking Alexandria & Motionless in White-konserten.
Iron Maiden.
STUDENTEN.
Crashdiet. Black Veil Brides.. Alltså..
2013 kommer blir amazing!


Kommentarer
Postat av: cassi

jag tycker du inte ska kalla Krisse för ett arsle för han är faktiskt världens snällaste och omtänksammaste kille, han skulle aldrig såra nån för han tänker mer på alla andra utom sig själv och det vet jag för jag HAR vart tsm med han! även allt jag gjorde mot han så fanns han alltid där för en och ställde upp fast han inte borde, så jag tycker du inte ska uttrycka dig på det sättet om han! för det är han inte värd :)

2012-12-31 @ 12:14:22
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: cassi

då kan du hellre skriva det till han och inte uttrycka dig på din blogg!

2012-12-31 @ 12:15:35
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0