Crashdïet <3

Åh, jag har haft en sån bra dag idag.
Började dagen med avslappningsöving i skolan..
Tror dock mest det var för min lärare var trött som fan, men ändå..
Fast det bästa med hela dagen var nog att bara ha den där jävla Cambridge engelskan i 1 timme,
och sen finito för dagen.
Guld.
 
Påtal om guld..
Crashdïet ska ut på turné 2013, i samband med sin nya platta The Savage Playground.
Mina älskade sleaze-pojkar kommer till Sticky Fingers 13 Februari.
Och jag ska sååå dit!
 
crashdiet press

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag fick oxå reda på det idag och fuuuuck vad niiiice!!! Måååste ju bara se dessa Snyggingarna !!! ;D
Fint som fan att äntligen se dem!!! :D

2012-12-17 @ 20:58:58
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0