Dä ä bar å spark!

Ligger i soffan och delar chokladglass med katten.
Kalla mig äcklig, men i min familj delar vi allt.
I alla fall jag och min katt.

Vi ligger förövrigt och myser framför Snowroller,
medans mor och far övergav mig för att grannarna kom över och "ville önska God Jul" = dricka gratis alkohol.
 
Förövrigt så är det väldigt snart julafton.
Kommer ihåg när man vart spänd på julklapparna typ 1 vecka innan julafton..
I år är jag glad om jag ens får några.
Jag vet att jag får 2 i alla fall.
Den ena har jag köpt själv, den andra var jag med när mamma och pappa köpte åt mig.
 
Det ÄR synd om mig just nu!
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

Ligger med i soffan och kollar på snowroller xD dock har katten min dumpat mig :(

2012-12-22 @ 20:43:18
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0