HEMMAA!

Okej, jag vart hemma igårkväll egentligen..
Men då var jag föör trött för att sätta mig vid datorn.
 
Men ja, efter en galen kryssning så är jag äntligen hemma igen.
Trots att bussen gick sönder i Stockholm, så det tog ytterligare 3 timmar att ta sig hem,
har vi haft en galet lyckad kryssning fylld med alkohol, trevliga människor, galna människor, och bra musik.
 
Så efter att bokstavligt talat levt sex, drugs & rock n' roll livet den senaste veckan nu,
är det dags att packa ihop festival/konsert-grejerna tills januari, då drar det igång igen.
Börjar året med en spelning med Asking Alexandria och Motionless in White.
Kan knappast börja bättre än så!
 
Nu ska jag snart kila ner och göra jävligt balla lussekatter,
så då bjuder jag er på en sprillans ny musikvideo Black Veil Brides släppte idag, 12/12-12.
Den är grym.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0