Hemmaaaaa!

Äntligen hemma ifrån sjukhuset!
Dock mår jag bajs, jag är hungrig och jag har så galet ont, men de går väl över..
 
Allt har i alla fall gått bra, och det var inte alls farligt att bli sövd..
Det var typ.. Gött.
Man fick ju sova hur länge man ville, liksom.
 
Men som sagt, just nu är det inte lika kul,
så om ni vill hjälpa en medmänniska är ni välkomna hem till mig.
Ta med er en piggelin, ge mig en kram, en filt, eller bara visa eran vänliga sida - då blir jag hemskt glad.
 
Jag bjuder på kaffe och filmvisning!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Aaaws stackare!! Hade definitivt kommit och hälsat på dog med både kram,piggelin och filt om det inte vore så att jag är sjuk och om det inte var så långt!!:/
Men kram och krya på dig!!<3

2012-12-22 @ 17:52:40
URL: http://rockasta.devote.se
Postat av: Astrid

Aaaws stackare!! Hade definitivt kommit och hälsat på dog med både kram,piggelin och filt om det inte vore så att jag är sjuk och om det inte var så långt!!:/
Men kram och krya på dig!!<3

2012-12-22 @ 17:52:41
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0