Lucia.

Var inte i skolan idag.
Orkar helt enkelt inte med skiten längre, så jag var hemma och kollade på Ink Master och LA Ink istället.
Mycket bättre.
(Hamna i lite bråk med min ena lärare igår, och idag skulle jag ha han i 2 timmar.. Nejtack.)
 

Så idag följde jag med mamma och pappa till kyrkan under protest, för att kolla på Lucia.
Blev lite sentimental, för dom små tjejerna sjöng så himla fint!
Varför skulle dom ha back-up singers?
Åh, vad duktiga ni var!
Nu börjar jag få lite julfeelings.
 
I morgon blir det därför julklappsshopping med min kära vän Fredrik.
Mammas och pappas julklappar är avklarade, men vad ska man köpa till min syster?
Jag är väldigt öppen för förslag!
 
Shiiit, en pepparkaksgubbe med i Luciatåget..
RASISTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0