Sex, drugs & rock n' roll!

Som om det inte var nog med äventyr,
sitter på bussen påväg till Borlänge för att träffa min fina vän Annie jag inte träffat sen Rockstad; Falun.
Hujeda mig, det är längesen!
Så i morrn är det iväg mot huvudstaden igen - dags för den efterlängtade Sabaton-kryssningen.
 
Har suttit på denna jävla bussen i 7 timmar nu, är framme om en timma.
Känns drygt som fan, men det är schyssta äventyr som väntar, så vad spelar det för roll?
 
Hittade förresten VIP-biljetter till Black Veil Brides spelning på Sticky Fingers i April.
777 kr. Som hittat. Ska jag skaffa en? Svar; Ja.
Det gick super sist jag hade VIP, så vad har jag att förlora?
 
Så med detta säger jag rock on, mina vänner.
Är tillbaka i verkligheten på tisdag igen! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: astrid

hälsa från mig!! :)

2012-12-08 @ 21:49:47
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0