I don't give a fuck anyway.

Känner mig lite slut i huvudet efter inventering på mitt kära arbete i ett par timmar,
men det känns skönt med lite extra klirr i kassan fan.
Så nu har jag sagt tack och hej till den gamle chefen och hälsar den nya välkommen. Eller nåt.
 
Förövrigt så är detta ett ganska keligt lov över lag.
Vad finns det att göra här, egentligen?
Himla pissigt väder hela tiden, finns inget att göra och jag tror fan värmen på mitt rum har pajjat.
Känns jävligt rockigt detta.
 
Är det Halloween så är det - spana in teasern till Motionless In White's nya musikvideo till ""Devil's Night"!
Ser ut som ett nytt mästerverk, 13 November släpps den.
Rock on, dudes!
 
 

Kommentarer
Postat av: melinda

sv: har lagt upp bild på en del av de! :D

vad har du för några ;o

2012-11-03 @ 13:17:49
URL: http://fckingcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0