Blandade känslor.

Just nu hatar jag precis allt och alla.
Allting går åt helvete, jag stör mig på precis allt just nu och allting är helt fucked up.
Jag vill liksom bara skrika, tills jag inte ens kan skrika mer.
Ungefär så känner jag just nu.
 
Det enda som får mig att se ljuset i detta jävla mörker,
är att i morrn tar jag och Antonia tåget till Köpenhamn för att se Black Veil Brides & Heaven's Basement.
Passar också på att svänga förbi Christiania, bara för att man måste se det innan man dör liksom.
 

Black Veil Brides – Wretched and Divine: The Story Of The Wild Ones
BVB's nya album.

Heaven's Basement – Filthy Empire
Nothing Left To Lose är seriöst en utav de bättre låtarna jag hört. Ever.
 
Så ha det så bra fellas, och så uppdaterar jag på lördag igen! =)
 
Vill passa på att säga att på söndag har jag dansuppvisning!
Veddige Idrottshall 18.00. Be there.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns vännen! O ha så grymt kul med dina män nu ;D<3

2013-04-19 @ 09:42:31
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0