Inaktiv.

Jag har varit väldigt dålig på det här med att blogga det senaste.
Why?
 
Jo, de enda jag gjort är att..
1. Jobba.
2. Ätit mango,
3. Beställt kläder.
4. Varit vilse i Varberg.
5. Åkt bil.
 
Tja, hur intressant är det att blogga om, for real?
Inte ett dugg enligt mig, så då är det lika bra att hålla käften.
 
Idag har jag i alla fall myst på Café Blå Dörren med Hilma och Olivia,
och sen kom även Svanur (ja, han heter så.. Han är islänning..) och hans vän Putte och sa hej.
Cruisade runt i Varberg och chillade på att det är så himla nära vår nu.
Focking massive.
 
Snygg idag.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sexy babe!! ;)

2013-04-09 @ 22:37:23
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0