Tatueringsdags - igen!

Efter sammanlagt 7 timmar börjar man i alla fall se vad det ska bli...
Jag är dock inte helnöjd med hur "blodet" ser ut atm, tycker det ser fläckigt ut.
Men men, det fixar vi väl till nästa gång, I guess - för då ska skiten bli klar!
 
 
Lite grejer jag kan svara på redan nu..
1. Jag kommer betala 500 kr för den, och jag betalar endast för nålarna.
Det var min tatuerares idé att göra den, och han ville göra den på mig - for free.
2. Ja, det gör ont.
3. Ja, det tar en jävla tid.
4. Nej, jag är inte ihop med Pawel.
5. Mina lår blir inte snyggare bara för att jag är tatuerad, men nu har jag i alla fall anledning till att ha shorts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0