Världens sämsta stad.. Och där bor jag.

Igår var det en långtråkig dag i skolan,
som avslutades med yoga på gympan.
Jag som trodde att yoga var att man låg och andades, typ.. Idag har jag träningsvärk ända upp i rectum.
Ungefär.
 
Vart ute på krogen igår också.
Började med en sjukt rolig förfest hos Elin med massa trevligt folk, Just Dance och tequilarace.
Sen åkte vi in till krogen, och då insåg jag att det var absolut sista gången jag går ut i Varberg alltså.
Jag tänker aldrig mer lägga pengar på skit, rent ut sagt.
Usch, jag är förbannad faktiskt!
 

Jättefina bilder man får när alla "Just Dancear".. Tanken som räknas.
Ja, jag ska färga utväxten..
När mamma och pappa är i New York så jag kan skvätta röd färg utan att nån dödar mig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhåå, underbart hår du har :D:D

2013-04-17 @ 17:01:16
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0