Hårblekning och veganfärg.

Alltså, jag har köpt SÅ mycket fina kläder det senaste som jag MÅSTE visa er sen.
Det är så galet nice att jag var tvungen att skriva vissa saker med stora bokstäver, liksom.
Men i alla fall, jag ska färga håret och sånt först - sen jävlar blir det lite bilder här för en gångs skull! :)
 
I alla fall, min helg vart awesome!
I fredags jobbade jag till 21.15, sen åkte jag in till stan där min finaste Astrid var!
Jag har inte träffat henne på snart ett år, vi hade en del att diskutera.. Men snart ses vi i Falun igen! <3
Igår jobbade jag i vanlig ordning, men senare på kvällen blev det först en liten kräftis med mamma, pappa och deras vänner + barn, och sen åkte jag in och träffade Hilma.
Var på Hamnpaviljongen och chillade, drog sen vidare till Black Pearl och sen for jag hem.
 
Idag har jag passat på att sova ut ordentligt, jag har ätit god mat med min mamma och snart får mitt hår lite fin färg igen. Det "röda" är fruktansvärt dassigt, nästintill rosa i vissa partier.
Tänker ju visa upp mitt bästa jag i Norge på torsdag.
 
Om ca. 2 veckor skulle skolan börjat igen... Om jag inte hade varit så jävla gammal och redan gått ut.
Hujedamig.
Träffade två utav mina absolut närmsta klasskamrater på krogen igår.
Blev sentimental - insåg att vi inte är klasskamrater längre.

Kommentarer
Postat av: Astrid

De va så kul o träffa dig, sötis! :D jävlar vad det ska bli kul i Falun! :D<3

2013-08-05 @ 12:30:51
URL: http://nattstad.se/rockasta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0