Jag börjar bli knäpp.

Igår var jag i Sandefjord. Det är fint där, men himmel och plättar vilket konstigt språk.
Och priserna ska vi inte ens tala om.
Usch och tvi, men trevlig folk fick jag träffat, fick även hälsat på min fina vän Olivia.
Bra dag, helt enkelt!
 
Däremot så hade jag den sjukaste drömmen ever i natt!
Jag kan inte sluta tänka på den, för 1. jag drömde att jag opererade brösten. What the fuck?
2. Jag drömde om en kille jag inte ska drömma om.
3. Jag och denna kille begick otukt, som man fint kan kalla det.
Är det någon här som kan tyda drömmar, för varför i helvete skulle jag drömma om att operera boobsen?
VAD ÄR DET SOM HÄNDER?
 
Nu undrar jag dessutom varför jag ens berätta detta.
Så nu blir det Skärgårdsdoktorn (älskar den jävla serien) och ladda upp inför morgondagens värsta händelse..
Dags för att besöka gynekologen.
Varför är allt så intimt i mitt liv just nu?
 

Kommentarer
Postat av: astrid

oroa dig inte Frida! Allt kommer falla på plats o snart är inte språket så främmande längre!
Drömmar kan vara jättekonstiga ibland och helt utan anledning! men puss på dig och ta hand om dig! hoppas vi ses snart igen snygging! :* <3

2013-08-23 @ 15:15:03
URL: http://nattstad.se/rockasta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0