Ledig - WOHOE.

Jääj, det är söndag och jag är ledig.
Goddamn, det är skönt.
 
Sitter och kollar på friidrotts VM förtillfället, har varit i Kungsbacka idag och inväntar nu käk,
innan jag beger mig hem till Hilma för lite hårfärgs-afton.
Jag skulle blivit frisör alltså.
 
Jag råkade ju köpa lite grejer också + att det jobbade en snygg dude på Rocks.
5/5 toasters!
 
Värsta bling-bling topen + strumpor. Går alltid åt.
(Jag köpte även en såndär aslång kofta på Gina, men det såg ut som en sovsäck på bild.)
 

Matt överlack och våtservetter - alltid bra att ha på la festivala i das metropola Falun!
 
Sminkborttagning och Eyeliner.
 
Sämst bild, men 3-pack halsband och nya örhängen with skulls. Party!
 
OCH! Min beställning ifrån Sweden Rock Shop.
Ghost, Rammstein och We Butter The Bread With Butter. Fint ska det va!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0