Mitt hår.

Varje gång jag är ute på krogen/på stan får jag ett x antal frågor utav diverse random människor.
Det är inget jag mytar om för att låta "populär", utan så är det faktiskt. Tyvärr, ibland.
Brukar ofta få stanna upp och svara på frågor som ibland är helt.. Jaa.. Vad ska man säga?
Dock får många komplimanger också, och jag blir alltid lika glad! :')
 
Men jag tänkte i alla fall svara på en del "vanliga" frågor.
Mest för att ha något att blogga om. Typ.
 
* Vilken hårfärg använder du?
Svar: Jag tonar håret med Manic Panic - Rock & Roll Red.
Skadar inte håret minsta lilla, blir perfekt röd, och den är INTE testad på djur!
 
* Hur kan du få ditt hår så rött?
Svar: Mitt hår vart vitt innan jag blev rödhårig, och jag bleker alltid utväxten innan jag färgar på nytt.
 
* Är det svårt att behålla den röda färgen?
Svar: Nja.. Jag bleker och tonar håret så sällan som möjligt, varannan månad ungefär.
Men för att hålla färgen så använder jag mig utav färgbomber varje gång jag tvättar håret.
Använder mig av nummer 600 och 500, Purple och Fire Red. Blandar jag dom 2 så blir det perfa!
 
* Är allt det där håret ditt?
Svar: Haha! Älskar den frågan.. Men nä, det är det inte. Har ca. 250-300 gram löshår som är 66 cm långt.
 
* Hur gör du ditt hår så stort?
Svar: Sprayar. Tupperar. Sprayar. Tupperar. Sprayar igen. Typ.

* Vart köper du ditt löshår?
Svar: Aliexpress.com. Det är ungefär som Ebay. Svinbilligt! Köpte 3 paket hår för 900 kr. KLIPP SOM FAN.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0