Släktkalas och Photoshoot.

Klockan är 09.34, det är lördag, och jag är vaken.
Hur gick det här till, undrar jag då?
Jo, jag var på släktkalas igår och har tamejfan fortfarande ont i huvudet.
(Ni som träffat min släkt förstår nog varför.)
 

Nä! Jag skaffar Lucifer av en anledning - alla tycker han är så äcklig och säger alltid
"då kommer inte jag och hälsar på!".
Hörru du din smarta jävel, vem har sagt att jag ens vill ha besök? ;)
#smartness
 
I alla fall, innan kaoset drog igång så hade jag fotografeing med Cherry igen,
så jävla kul!
Sjukt duktigt fotograf verkligen.
Cherry behövde en "modell", och frågade om jag kunde ställa upp.
Resultatet har ni nedan!
 
Egentligen har jag alltid varit anti "leka-modell-bilder".. Men vafan.. Mitt hår ser amazing ut på bild.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jätttteeeefiiinaaa bilder på dig! Verkligen!
O jag tycker lucifer är jättesöt o fin! Inte minsta äcklig!!
Hur kan man ens säga så om en katt:o :(
Hårig eller ej söt o världens bästa djur är den i alla fall :3

Svar: Jag saknar dig Astrid!
Frida

2013-08-25 @ 17:18:05
URL: http://nattstad.se/rockasta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0