Adrenalize me.

Tjohej!
Idag är det veckan keligaste dag - tisdag.
Skitdag, trött som fan, det händer ingenting.
 
Så jag och Olivia anordnade pannkaks-frukost innan hon begav sig mot sitt arbete,
och sen for jag hem och somnade - med all rätt!
Var av olika anledningar vaken till halv 7 i morse och spelade GTA, och nu märker jag att man blir trött av sånt.
Så, nu tänker jag inte förklara mig mer.
 
Idag har jag ju då som sagt inte åtsadkommit allt för mycket..
Eller jo! Jag har tamejfan städat mitt rum..
Jag som är dammallergiker behöver i princip städa var och varannan dag,
men tror ni jag orkar det?
Nä, jag ligger i sängen och klagar över en tät näsa och en konstant hosta istället för att ta tag i det.
Så i natt ska jag förhoppningsvis få sova en hel natt utan att vakna av diverse åkommor, ska bli jävligt gött.
 
Sådär, det var väl min tisdag, I guess.
Vad gör ni på en tråk-tisdag?
Skolan? Jobb? Dricker vin? =)
 
KOLLA! Fick ett paket av mamma och pappa på posten, vet ni vad det var i?
EN FUCKING CHOKLADKALENDER! <3
Världens finaste pannkakor, typ. Jag vände en, ville inte förstöra fler liksom..
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hippie Indianen Sandra

Men vad underbart paket ju, mycke roliagre än julkort ;D.

2013-12-07 @ 09:58:53
URL: http://sansan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0