God morgon, vänner!

Hejsan, hoppsan!
 
Idag är det ju julafton, årets mysigaste dag enligt mig själv.
Så trots blåst och regn - allt är mysigt ändå!
 
Hittade ett paket ifrån Harry Styles under granen.. Ojoj..
 
Edwin - världens mysigaste "lussekatt" =)
 
Igår var ju jag med i radio, vilket jag inte hoppas ni missade.. ;)
Gjorde en kämpainsats utav dess like, och jag led under nålen i 3.5 timmar.
Visst, inte såå länge kanske, men nu körde vi insidan av överarmen så det kändes fan som ett dygn.
I alla fall, den är klar, jag är nöjd och jag fick en t-shirt. Haha, fucking awesome!
 
Min "granne" som också tatuerades igår. Så jävla awesome.
 
Och såhär blev min arm. Jag är så äckligt nöjd och svullen så de är nästan skrämmande!
 
Dagen idag då..
Ja, vad händer idag?
Snart ska vi trotsa regnet och åka till Kyrkogården och tända ljus hos mormor, morfar, farmor, farfar & farbrorx2.
Herregud, de lät ju som hela släkten..
Sen blir det Kalle Anka, julmat utav bara faan och jag hoppas min nakenkatt ligger inslagen under granen.
 
HOPPAS NI ALLA FÅR EN HELT UNDERBAR DAG!
GOD JUL! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0