Grannjävel.

Usch, klockan är nu 13.42 och jag har inte klivit upp än.. Vill ni veta varför?
 
Jo, igår var jag hemma hos Sanna och Aryjan (?!) och åt sushi,
och sen säger dom att dom har en överraskning till mig.
Jag blir assur, för jag hatar verkligen överraskningar...
Så jag surade halva kvällen, sen blev jag alldeles för trött och gick hem och la mig.
03.34 i natt knackar de på min dörr, jag går upp och öppnar och där står mina idiot-grannar med Halloween-masker på sig och skrämmer skiten ur mig.
Blev jag rädd? Svar: Ja.
Förstår ni nu varför jag hatar överraskningar?
 
Idag är de ju också första advent, vilket känns helt skumt.
I vårat kollektiv har vi inte pyntat minsta lilla, så jag har noll jul-feelings.
 
Vill åka hem snart så jag kan baka pepparkakor och lussebullar med mamma, de är liksom tradition.
Åh, vad jag saknar Sverige just nu!
 
Förresten! Vad är de för julkalender i år?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0