Julklappaaaaaar.

Jag har världens bästa familj.
Och snart ska jag bege mer ner för omgång nummer 3 av julmaten.
Lika bra - sen är de svält-mode i Norge så vafan..
 
Fick mina 2 favoritparfymer utav mamma och pappa.
Fick maaassa strumpor, varav de ena råkade vara ifrån Mr. Styles.. Hoppsaaan.
Norgevitsar! Damn, mina roomies kommer älska mig.
Lite duschgrejs.
Jag fick en cupcake-maskin och värsta söta tandborste-fodralet utav Elin & Stefan. Dom känner mig för bra.
Awesome ljus.
Sweden Rock Magazine och Tattoo Magazine.
ETT PAR NYA VANS. <3
Sabaton kommer till Varberg. JAG SKA DIT!
Och utav Olivia fick jag världens sötaste headphones.
 
TACK SÅ JÄTTEMYCKET ALLIHOPA! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: melinda ♥

Vi saknar dig med, Frida! Vi får ta och försöka ses någon gång :D

2013-12-27 @ 15:37:34
URL: http://fckingcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0