MYCKET på gång!

Hej alla!
 
Jag har liksom 108381019 saker på gång just nu, jag vet inte vart jag ska börja.
Vissa saker får jag suga lite på, jag berättar när allt är klart,
men en grej av alla miljoner saker är dessa jävla julklapparna.
Vad ska man köpa till sin familj?
Jag får så himla mycket av mina föräldrar, hur fan ska jag någonsin kunna gengälda det, liksom?
Åh, jättejobbigt. Alla tips mottages!
 
Idag jobbade jag och fick äntligen mitt Varner-kort!
Jag får rabatt i massa butiker, vilket är himla soft tycker jag.
 
Usch, de har tagit mig 40 minuter att slänga ihop detta inlägget,
och under den tiden hann vi få beskedet att Nelson Mandela avlidit, 95 år gammal.
Må han vila i frid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0