The best song ever?

Goddag!
Jag har gått och blivit sjuk, såhär en vecka innan jul.
Jävligt typiskt.
Funderar på att micra coca-cola eller nåt, hört att varma saker är bra för halsen.
Vart är mamma och pappa när man behöver dom som mest?
ÅH.
 
Förövrigt, som ni kanske märkt, så har jag kommit in i den sjukaste 1D-fasen i hela mitt liv.
Vad hände?
Nog för att jag alltid gillat söta små pojkar (kolla bara Oliver Sykes och Austin Carlile),
men nä... Nu är det Harry Styles och Cameron Dallas som gäller.
Jag skyller allt detta på min feber.
Även fast dom är förbannat söta.
 
I alla fall!
Jag hittade en video med mina små gossar idag, och jag kände ett litet lyckorus ifrån topp till tå.
Jag måste dela med mig, sånhär lycka kan man inte hålla inne på själv!
 
 

Kommentarer
Postat av: melinda ♥

Nää ska inte på bråvalla :( wääääh hade velat köra en re-union på metaltown men dom skitjävlarna ställde ju in!! :(

2013-12-18 @ 18:41:21
URL: http://fckingcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0