Watkins dömd - 35 års fängelse.

Idag föll domen för planetens vidrigaste människa.
Ian Watkins dömdes till 35 års fängelse.
När han väl kommer ut är han 71, och han tamejfan göra det igen.
Ibland börjar jag fundera på om dödsstraff kan vara den bättre lösningen, trots allt..
 
Nåja, nu är han bakom galler, och jag kommer låta som världens vidrigaste människa nu,
men jag hoppas verkligen att han får samma omgång i fängelset som han utsatt alla barn för.
Skratta bäst som skratta sist, ditt lilla jävla kräk.
http://www.rocknytt.net/nyheter/13347-ian-watkins-domd-till-35-ars-fangelse

 

Nej, usch.
Jag är en hemsk människa.
Kan istället berätta att jag blev på lite shopping-humör idag.
Så jag lyxade till det med 3 nagellack och ett halsband.
Ja, varför inte?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0