Lön och tacos.

Varit på marknad idag med min kära far.
25° varmt, folk överallt och en korvälskande far resulterade till att nu är kylen full av korv. Älgkorv. Renkorv. Korv.
Jag som hade siktat in mig på att hitta en Rammstein och Ghost-tisha, jag hittade ingen.
Däremot fanns det fullt av "I <3 JB"-linnen och skit överallt, vafan är det för stil liksom?
Upprörd.
(Tröstköpte därför ett gäng "sura" godisremmar, några skumbullar, brända mandlar och en loka.)
 

Nu har jag precis varit nere vid fyren och badat med mamma och pappa, och inväntar tacosen.
Efter dagens bottenapp på shoppingen så sitter jag nu med Sweden Rock Shopen i högsta hugg..
.. Nu jävlar ryker lönen.
 

Förövrigt överväger jag om jag ska bli straight edge.
Vad tycker ni om det, töntigt eller jävligt ballt?
Man får tycka vad man vill, det är helt OK.

Kommentarer
Postat av: Anonym

You aren't meant to be tamed. /Anthon

2013-07-26 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0