"Full i flabb"

God morgon!
Eller nej, det är en jävlig morgon för min del, faktiskt.
Jag har sovit i 4 timmar inatt pga rygg och magsmärtor, samt att jag blivit kissnödig var 5e minut.
Åt helvete är det!
Nu vaknade jag dessutom alldeles för tidigt tack vare Peru-roomien. A-hole.
 
MEN!
På nätterna när man ligger och inte kan sova, så brukar man ju alltid komma och tänka på såna där jävligt roliga grejer som hänt en, så man ligger och smågarvar som en liten idiot för sig själv?
Detta skedde naturligtvis mig inatt.. Och det jag kom och tänka på var "halloween-ragg".
 
I lördags var det ju Halloween-fest på Knut, och alla var verkligen utklädda.
Alla såg med andra ord förjävliga ut, rent ut sagt.
Därför blir man så full i flabb, när min vän Sanna som är vampyr, gosigosar med en kille som är utklädd till tjej.
Jag själv stod och gosade med en jävla hörnlampa och jag var utklädd till Jigsaw.
Hörnlampa, har ni hört så fult?
Men tydligen ansåg jag det var attraktivt med alkohol i kroppen, vad vet jag.
Nu sitter jag och skrattar för mig själv - igen. Jag roar mig lätt i alla fall!
 


Är det bara jag som får såna här jävligt roliga flashbacks, eller har ni nåt kul att dela med er av?
Jag behöver skratta idag, känner jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0