Kanelbullensdag - I Sverige ja..

Åh, idag är det kanelbullensdag i Sverige - men norrbaggarna har aldrig hört talas om det.
Nedrans också, jag som hade förväntat mig ett berg av bullar när jag kommer hem ifrån jobbet ikväll,
men det är ju dessvärre bara önsketänkande. Tyvärr.
 
Förövrigt så är jag hemma i Norge igen, känns skönt faktiskt.
Ska kila iväg till jobbet nu alldeles strax,
så ni får ha en fortsatt trevlig fredag, ät en jävla massa bullar och be awesome.
 
KÄRLEK OCH FRED!
 
Såhär ser jag ut idag.. Eh.. Ah, min nya cardigan, vitt linne och svarta jeans funkar alltid.
Mixa på dig en jävla massa smycken, häng en fjäder i örat och se glad ut = the best outfit ever.
 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Så söt du är!

2013-10-04 @ 18:17:31
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0